نکات مهم برای تعمیر مبل

۱٫  قبل از سفارش تعمیر مبل خود به تعمیر کار، از تعمیر کار درخواست نمونه کارهای خودش را بکنید و پس از رضایت، عکس کامل مبل خود را برای او ارسال کنید. تعمیر کار پس از مشاهده عکس می تواند نکات ابتدایی تعمیر مبل را با شما در میان بگذارد.
۲٫ با توجه به اینکه در فرآیند تعمیر مبل، پارچه رویه را شما باید تهیه کنید می توانید مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن، از تعمیرکار خود بگیرید. توجه داشته باشید که می توانید با توافق، خرید پارچه را به عهده تعمیر کار مبل قرار دهید که البته با توجه به تفاوت سلیقه ها و فراوانی انواع پارچه، این کار را پیشنهاد نمی کنیم.
۳٫ در مورد مبل هایی که کلاف خوبی ندارند، پیشنهاد می شود از پارچه گران قیمت برای تعمیر مبل استفاده نکنید. بهتر است از تعمیرکار خود در این زمینه هم مشاوره بگیرید چرا که به دلیل نوع طراحی مبل، شما به سادگی نمی توانید متوجه شوید که کلاف در چه شرایطی است.
۴٫ قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می آید، توافق های لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را صورت دهید و به دیگر هزینه های تغمیر مبل اضافه کنید.
۵٫ فوم ها انواع مختلفی دارند، بهتر است مشخص کنید از چه فوم یا ابری برای تعمیر مبل استفاده شود.( فوم سرد یا گرم یا… )
۶٫ اگر قرار است در پروسه تعمیر مبل، کلاف مبل شما تعمیر یا تقویت شود، قبل از تعمیر مبل هماهنگی های لازم برای هزینه آن انجام شود.
۷٫ یادتان باشد که بدترین زمان برای تعمیر مبل، روزهای پایانی سال است. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیر مبل خود را بالا ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *