تعمیر سریع مبل چرم

تولید و بازسازی مبل چرم ایرانی و خارجی در تهران بوسیله چرم و پوست طبیعی گاوی و چرم مصنوعی و حتی پارچه با بهترین کیفیت بوسیله استادکاران ماهر و با تجربه الومبل.

در این قسمت مشتریان ما نمایشگاه‌های مبل، تالارها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و حتی منازل که قصد دارند تمام یا بخشی از مبلمان مستعمل خود را که بصورت جزئی و کلی آسیب دیده تعویض و یا بازسازی نمایند.

با توجه به اینکه ما هم تولید کننده چرم و هم تولیدکننده مبل هستیم درست به اندازه نیاز مبلمان و یا صندلی آسیب دیده چرم تولید کرده و قسمتهای معیوب را تعویض و بصورت اساسی تعمیر و بازسازی مبل چرمی را اتجام نموده که درست مانند روز اول کاملا نو و قابل استفاده باشد و اگر مشتریان محترم مدل و یا طرح خاص را از روی عکس و نقشه تقاضا داشته باشند قبول سفارش نموده و دقیقا طبق نظر ایشان مبلمان را تولید و تقدیم خواهیم کرد.

فقط کافی است با شماره ۰۹۱۲۹۲۱۳۹۸۲ تماس بگیرید تااز مشاوره و راهنمایی متخصصین الومبل برخوردار شویدو در صورت توافق اقدام به تنظیم قرارداد نموده و سپس بلافاصله جهت حمل مبلمان شما هماهنگی خواهد شد و در صورت عدم توافق با توجه باینکه بازدید و مشاوره رایگان میباشد هیچ هزینه ای برای مشتریان گرامی در بر نخواهد داشت ضمنا علاوه بر تعویض رویه رنگکاری و نجاری و طراحی نیز بخشی دیگر از خدمات ما بوده و در رابطه تولیدات خودمان از نظرات شما جهت تغییر رنگ یا اصلاح مدل استفاده نموده و سعی خواهد شد حتی الامکان رضایت شما تامین گردد.

تعمیر مبل چرم

موارد متعددی مثل تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی های ناهارخوری یا تعییر و تعویض فوم و فنر مبل ها را شامل می شود. بسیاری از کارگاه های ساخت مبلمان کار تعمیر مبل و رویه کوبی مبل را نیز انجام می دهند.

کارهای مربوط به تعمیرات اسکلت چوبی یا فلزی مبل، رنگاری مبل و مواردی مثل ترمیم مبلمان استیل هم توسط کارگاه های مبلسازی یا کارگاه های تعمیرات مبل انجام می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *